Monday, April 27, 2009

bz melampau!!

umm sory yeh aku xsempat lg nk upload pic yg kt kelantan n kuantan...
sbb gmba2 tuh dalam lappy aku... kan aku da ckp aku sgt bz so nk bukak lappy pon xsempat ...
**alasan semata beb...hehehehe

actly skrg aku join event crew tuk audition pilih kasih..so now tgh carik calun2 nyer...
adakah anda ingin bergelar seorg pelakon?? wakaka aku pon da terikut2...kes2..

aku skrg da ikut 5 location..which is JB, Seremban, Kelantan, Kuantan n semalam bru blk dr Sabah....
so disweek aku akan berada di Queensbay mall, Penang n Shah Alam...so org utara kena gegarkan penang sbb penang satu jer location belah utara..so kalo rase nk jdk pelakon Rosyam nor...mari lar ramai2...
**wah aku mcm buat promosi tuk Pilih Kasih..kena bayar ni...hahahaha##

aku skrg sgt lar letih...hari biase kena keje pastu weekend fly to location...sangat lar letih...
but sbb bf aku pon ade so letih trus ilang beb...hehehehe habis sarawak nyer location baru lar aku leh tarik nafas lega..hehehehe
naty yer aku da free aku upload sume gamba bg korang muntah tgk aku...hihihi

3 comments:

ixora said...

wajib mintak lebih ngn bro ad..hahaha...

ema said...

ixora..ad bukan ade amik gamba pon..dye yg mintak gamba ngn kteorg ade lar... tension jerk... :-D

Honeya Diaz said...

minta lebih..? botak pale laki den kang.. hehehehe
minta kat rosyam nor. budget ciput je, mane nk dpt payment tinggi.. huhuhu...