Friday, November 6, 2009

bowling

semlm aku g men bowling tuk kelab pemasaran..
actly aku malas jek nk g..
tp sbb aku ni senior so kne lar tunjuk muke kn..
hahaha

pepagi lg aku da bgn..
tournament stat kul 9..
kul 7 aku bgn.. bapak excited
kalo g klas camni.. kn bgus..
senang aty mak aku.. haha

smpai kt bowling jitra nie..
aku kne perli la beb..
my lectre siap ckp
"awal nye kamu, kalo kelas sy..da stgh jam bru awak masuk"
aku hnye mampu senyum jek.. haha

malu dow..kne cop da muke masuk klas lmbt.. haha
so tournament smlm aku dpt num 2 for kategori individu..
n kategori group team aku num 1.. hahaha bnyak gile dpt hamper...
mmg tamak haloba kiteorg ni..
anyway thanks to my team
fieqa, goh, n shine..
tanpa korang.. maybe aku xpat hamper bnyk2 ceni..
hahaha so let the pic talking.. lalala~


aku pon xsdar ade org snap pic aku time ni..huhu

group of marketing student july 09..

ni hamper aku.. yeayy

ni ketua klas aku merangkap ketua kelab marketing..

dorg ni siap mntak izin beb ngn aku..
nk pnjm hamper nk bergambo.. haha
sengal ohh

ni lar teman2 klas aku..
majo sume pompuan kn..
dimanakah lelaky dlm dunia marketing??
pupus kah anda?? haha

2 comments:

zaiMi said...

woh bestnye main boling.. dh lama xmain boling.. mahal.. huhu

ema said...

mahal ke???
pakai card student murah lar.. hehe
jum men boling.. huhu