Sunday, November 8, 2009

~kekalahan ManU~

adess.. aku bru jek blk tgk bola kt area jitra ni..
perghh bapak jiwa aku tgk game tu..
tp pape pon mmg game tu sgt mendebarkan..

so conclusion nyer aku trime kekalahan ManU dgn aty terbuka..
wlpon pedih aku nk tgk...
aku redha..
*perghh statement sadis jek.. haha

da lar chelsea player men drama swasta jek..
nyampah aku tgk drogba..
mmg padan muke ko menggelupur kt tgh padang..
then dpt kad kaler lg... haha
mmg besorak aku.. *pueh aty den..
aku rase dye ptut jdk pelakon lar dr men bola..
haha aku bencikkk

tp aku xpueh aty lar.. asal owen msuk lmbt..
aishh xdpt aku nk tatap muke dye lame2..
hahaha gile keji aku..
nk tgk game bola or nk tgk player ni..
*harus lar tgk dua2 kn.. kate pon aku gedik... haha



muke ceria aku nk kua tgk game..
skali kalah pulak..
adeiii..
tp i ttp luv ManU..
chaiyok2 glory.. bnyak lg game pasni..
*ayat sedapkn aty jek
=))

6 comments:

faRk said...

kalah 1-0 tu xde ape sgt la...kalo asik menang kang bosan plak kn? haha

ema said...

hahaha tau xpe..
konfem busan kalo asyik menang je kn..haha
lalala
*ayat sdapkn aty..

eyna said...

wah??/ glory2 man u ek??

ema said...

yeszaa... glory2 ManU..
kamu?? huhu

.JueJay. said...

da kalah muke masih ceria.haha.

ema said...

hahaha.. diam kamu..
ceria lar..
aku kipas susah nk mati weh..
hehhee