Friday, September 4, 2009

jemputan berbuke pose~

tittle aku xleh blah kn? haha
actly ni activity aku laz week..
tp sbb aku sgt rajen update kn..
bru arini aku nk update
wahahaha

laz week time aku dmm truk tu
my sweet fren AAN yg da kawen tu
invite kiteorg stu klas g buke pose umah dye
umah mentua dye lar..
aku ni bru jer baik dmm.. tp laju jer bab makan weyh..
hahahaha

so aku ngn classmate aku g lar umah dye kt alor star..
xlar jauh sgt.. tp g time ujan weyh..
sgt sonok men ujan.. hahaha
*xsdar diri bru jer baek dmm..

so let the pic do the talking..
lalalala~~

udang masak pedas.. sdap!!

korang tgk lar dak klas aku sume nk jdk mandor..
tgk jer yg lain buat keje... hihi

ha ni lar tuan umah.. aan

yg ni mak mentua dye..
mak dye sgt sempoii.. aku ske kaco mak dye.. hahaha

actly pic ni aku nk tunjuk mknan yg aku pegg..
tp my frenn g fokus muke aku yg cute plak..
~lalala

aku pegg budu.. sedap seyh... huhu

anak dara pingitan.. hahahaha

ade jer yg nyebok.. muke org da xsbr nk mkn..
soey sgt.. aku lupe nk tgkap gmbar time mkn
sbb aku da lapa n segan weyh.. umah org xkn aku nk snap pic jer..
lalalala

time tuk basuh pggan.. ni lar calon yg terpilih.. hahaha

mkanan yg sgt bnyak.. ni sume mknan x abes..
membazir jer.. tp apakan daya.. perut aku xmengizinkan tuk diisi penoh2..
hahahaha

aku tukang nyebok jer.. bukan nk tolong.. hahaha

da abes siap sume.. lpas smyg rmai2..
ni lar pencuci mulut.. xsmpat snap..
da abes.. hahaha

mmg syok mkn rmai2.. tp dak klas aku x sume yg dtg..
biase lar ujung minggu ade yg blk n ngedate..
hehehe
so aku harap lpas ni sape nk invite aku mkn..
bgtau jer..
aku konfem dtg.. sape tamau mkn free.. hahahahaha

xoxo ema

1 comment:

Anonymous said...

god! i suke gigi taring u!!!!