Wednesday, May 6, 2009

akhirnyaaa!!!

hahahaha akhirnya tuhan sgt lar memahami aku..
selasa mlm aku blk jer umah, mak aku ckp air xder..
wah syok bukan main beb...aku siap pesan camni, "mama, esok kalo xde air xpyh kejut adik taw.." mak aku pon senyap jer... mlm tu aku pon doa jer mintak2 lar air xder sampai esok...

ha amik ko...air ade kul 5 ptg...nasib lar aku still maintain wangi n comey w'pon xmandi..
hahahhaa korang harus redha ngn fakta ni okk...
selasa bru jer aku ckp aku nk rest kn...smlam aku lepas rindu dendam kt bantal aku..
tido x hengat dunia ko...mmg heaven giler... bgn2 peyot aku da masuk angin plak...
rase mcm ade angin puting beliung dalam peyot aku..
mmg terkeluar lar isi peyot aku...
aku buat muka sedey kt apeng trus dye suh minum eno...
lega beb..tp aku asyik sendawa n tuttt.....
hahhhahaha nasib baik xder bau...kalo x malu nk lepak kt mamak Hajris Pemaisuri lg...

4 comments:

ixora said...

wangi n comey..memang xleh blah..hehehe..so, ari ni da mandi lom..?

ema said...

ixora..ema da mandi lar..huhuhu
tp kalo mandi n x mandi pon still wangi n comey..jdk kesimpulannyer ema xpyh mndi lar kn? kuikuikuikui

Mighty Jacksparrow said...

hello, you.

ema said...

heloo jacksparrow...