Tuesday, May 5, 2009

aku memerlukan cuty..

adoi bile lar nk dpt cuty ni..aku nk berehat sepuas2 nyer...
da dekat sebulan aku x cukup tido..
tp paling klaka..tiap2 ary aku kt opis, aku sti terlentok depan pc..
ramai yg tegur aku suh bgn..but kalo korang jdk mcm aku..satu ari tido 2-3 jam jer..
korang agak2 korang tido sambil jalan x??
hahahaha

skrg aku bile ade mase terluang jer aku try lelap mate..
bia pon dapat lelap 5 minit jer..huhuhu

ha td aku nyer lectre da dtg kt opis..aku sendiri bru kenal ngn lectre aku tadi..
2 org lelaky..aku agak da kawin kowt..hahahha melepas peluang korang kan?
dorang lawat aku n suh aku isi borang..
pastu dye tnye x berkaitan ngn ape yg aku blaja... contoh nyer dye tnye mkanan kt sini murah2 x? pastu dye ckp rmai org tua kn kt sini... aku pon dgn selamba jer jwb..aah sume da expired...
hahahahhaha tekejut dye dgr ape yg aku jawab...ha amik ko..

aku ingin berehat....aku terlampau letih....!!!

No comments: