Tuesday, May 12, 2009

Panas..panas!!

smalam aku rase cam duk dalam oven...
pagi aku still comey n wangi lg... aku g lunch jer..blk tgk opis da gelap gulita...
adusss black out ker? *dlm aty aku..yes aku blh blk awal...
sekalii akk opis aku ckp xleh blk...aku pon menidurkan diri aku di atas kerusi yg sgt empuk selama 3 jam.... akhirnye aku berjaya tido lame kt opis tanpa di ganggu...tp...

aku bukak mate jer bju aku da bepeloh beb..ngeee
tgk jam da kul 5.15..yes da leh blk...naik jer kete apeng...
aku pon sambung tido dlm kete dye...tp ekon kete dye rosak...aku tido gak x kire panas ker sejuk ker yg pentg aku tido...hahaha..

aku pon x tau nape cuaca panas sgt skrg or aku yg bnyak buat dosa ni...la la la
skrg mlm2 jer aku konfem tido depan kipas...tp tetap bepelohh...esh tensen nyer...
tp semalam mmg aku ngntok giler smpai nk bukak mate pon x larat..
sian apeng kena marah...i, mintak maaf yer yunk..x sengaja...len kali buat lg k...eh silap i xnk buat camtu lg kt u..sory!! **sambil buat muke cumel ku..hakhakhak

nota kaki : doa x makbul..mlm td aku doa pg ni opis aku still blackout tp aku smpai2 jer..terang benderang...alahai..bru igt nk smbung tido lg arini...kuikuikui
korang tlg potg kabel opis aku blh??

xoxo ema

2 comments:

Fadhlah said...

boleh..no hal nyer...ckp opis tu kat mana?tp pasal n3 nie..memang sekarang nie cuaca panas sesangat..klu tido mlm tu mmg dah berpeluh..

ema said...

tido mlm ker siang ker mmg konpem berpeloh..huhuhu

ha mai lar dtg area jln raja laut...kasi potong kabel cnie..buhsan da nk poei opis..hehehhe