Monday, May 4, 2009

~cinta Hati~


ha ni lar muke apeng ku....
korang tlg tgk2 taw kalo jumpe dye kat luar ngn gurl laen...
siap ko aku kerjakan....hihihihihi

aku saje wat entry special tuk dye arini ...ntah rase mcm windu jerk...
padahal mlm tadi bru jer jumpe... biase lar kalo time2 tgh gatal ni cepat jer windu kn..
hahahhaha

skrg aku kt opis..dye text aku suh aku trun cepat...arini dye amik aku blk keje...
yaaahuu...hhuhu
kegatalan & kegedikan aku da terserlah..
hahhahaha * gelak syaitonn*

k bubye aku da x saba nk blk ni...
mase tuk mengenyam..hahaha
** sebenarnye aku busan duk opis ni lame2...
kalo ade apeng leh aku geget dye pastu aku kena marah pastu aku merajok pastu dye pujuk...
hehehehehehe
ha at last sape yg menang...aku lar kn? kn?


xoxo ema

4 comments:

ixora said...

aaaa...saya macam pernah jumpa tau dia ni..tapi d mana ya?!

hehehe...ema, nnt upload gambo2..mcm hepening je bunyinyer kt penang..lala...

ema said...

ha penah jumpe dye yek?
ngn pompuan ker??
esh nk kena apeng ni...
heheheh

dun worry ema musti upload...
skrg tgh malas tahap gaban...
hihihi :-D

Honeya Diaz said...

saya pernah nampak dia dgn pompuan...!!

betul yunk...

saya kadang2 nampak dia duduk sebelah lina, sebelah saya, dan sebelah maizatul. Kenal tak sape maizatul tu. dia selalu ngan budak tu.. HUahuahauhauhuahua.!!!

ema said...

ha btoi ka??
esh apeng ni nk kena ni...smpai aty dye men4 kan ema...ni nk meraung ni...huawaaa...

eh jap..bukan maizatul tu name i ker??
hahahhaha lawak bangang...