Monday, August 10, 2009

aku yg rajin???


hahaha title aku xleh blh kn??

aku bru pas mkn asam pedas.. arini aku mkn awai sket..
slalu aku mkn kui 10..
membe aku pose ganty arini..huhuhu
arini nyer menu pon aku yg masak okk..
rajin kn aku??
sape nk buat menantu blh lar yer...
ups, maaf.. sye da bepunye..hahhaha

arini 2nd day klas aku stat..
pepagi kul 8 aku da siap da.. nk kua umah.. skali dpt msge class cancel..
tensen aku.. aku truz tido..kunun2 nk bgn kul 9 lebeh..
sbb aku ade klas kui 10..
aku nie pantang dpt bantal
skali aku tido smpai kul 1.. amek ko!!
arini aku da ponteng satu klas...
aku pon xknal lectre aku tuh lg..

esok aku nk ckp aku x sehat lar.. hahhaha
pandai kan aku menipu..

korang jgn bgtau lectre aku tau...
huhuuhu

muke aku lum mandy.. hahhaha


saje aku nk promote jersi aku.. name aku mai okk
jgn tanye nape pgl ema..hehehe

No comments: