Saturday, August 15, 2009

happy buzday mila...:-)

arini beday my classmate...
so tepat kul 12 mlm td kami buat birthday surprise tuk dye..
so sweet...
bile lar aku nk rase camtu lg kn?
laz pon time aku duk asrama kt tunku durah n9... tp 5 thun dulu lar..
uuuuwaaaaa...
eh aku plak yg over sedey... huhu

membe class aku siap masak mee n mcm2 lar tuk dye..
actly aku pon lmbat dpt tawu...
kalo x.. konfem aku tmbah mcm2 lg...
wahhh alasan jer lebey...huhuhu

disbbkn aku lmbt dpt tau..
aku dpt bg adiah kecik jer tuk dye...
aku bg rantai jer..
tu jer yg mampu as a student kn kn..

4 mila i wish u :
  1. may god bless u
  2. sweet 20.. ( hope enjoy da masuk alam 20 an)
  3. smoge panjg umur
  4. smoge dpt rezki yg melimpah sbb nnt ko kena blanje aku mkn.. hahahaha
  5. hepy2 slalu n jgn sedey okk..
  6. gud luck k dear
  7. manyak lg aku nk wish tp nnt aku ckp sndiri jer lar eyh.. hahaha
so tuk korang.. tgk lar pic aku bergumbira mlm td

aku da siap nk p party..huhu ni lar adiah tuk mila
alamak aku da balut lar.. xsempat nk tunjuk..

ha ni lar beday gurl.. owg tgganu okk..sesi potong kek...yuhuu .. aku da lapau
da kenyang n sesi bukak adiah lak..
ha ni lar prezen xsberape tuk mila..
aku mmpu bg rantai tu jer...
ok now sesi camwhore okk...
aku rase aku paling gewdik kot..
tp ade aku kesah??
muke aku masih suci lg dr bersalut tepung..
aku puas mengelak..tppp apakan daya
yeah.. aku da makin putehh okk bile kena tepung.. hahaha
da x gorjes lar aku camni..
ni kwn umah mila name ira..
aku pk aku lg tggi dr dye..
rupenye aku ni bantut lar
hahhaha

gorjes x aku??
kalo aku p kejut org tido konfem kena heart attack kn..
hahahah
ni lar kepale yg menganjurkan surprise party tuk mila..

muke cam tepong gomak still ade haty lagi nk camwhore..
hahahaha
perang tepung!!.. larikss..

sape yg paling santek korang rase??
wawa, ira n aku yg gorjes..
hahahaha

no comment.. aku sgt suka nyibuk..hahha

okk aku da nk blk umah da.. posing dulu..
cane lar aku nk blk..
hope bdak umah aku x tekejut tgk aku..
sgt gorjes.. hahahaha

No comments: