Friday, August 21, 2009

slamat menjalani ibadah puasa

hi all...
actly aku nk ucap selamat menjalani ibadah puasa tuk korang sumer..
n aku hrp puasa kali ini akan membawa seribu pengertian..
tahun ni aku akan habiskan sebulan puasa di kedah..
aku dapat puasa kt umah mama cuma 3 hari jer b4 raya..
sedeyy... uwaaaa :(

so korang jgn ponteng puasa okk..
kalo pompuan xper ade sbb... yg laky jgn mengada nk tgl puasa yer..
huhuhu

so mlm ni kite start lar sahur yer...
ape aku nk mkn erk?? huhuhu
duk umah sewa ni puasa bnyak dugaan sket...
hope aku dpt lar puasa penuh kecuali bersbb.. hahhaha

p/s: nnt aku upload pic aku g swimming smlm yer..
aku g swimmg sbb nnt bulan puasa da xleh nk mandi2 da...
tkot terkentut lak dlm air kan...hahhahaha


SELAMAT MENJALANI IBADAH PUASA...!!!


xoxo ema

No comments: