Thursday, August 13, 2009

yeay...

tghary td.. aku p lar daftar lesen kete..
nk buat kt kl mcm mahal sgt..
dr aku xder buat pape bulan pose nnt
baek aku amek lesen kete.. nnt leh merayap..
hahahaha

aku daftar td RM630..
murah kn??
kalo kt kl aku rase dlm RM800 kowt...

so ari selase mggu dpn aku konfem pontg klas..
nk g dgr ceramah 6jam..
wahh... harus ker aku?? hehehe
lectre dlm klas sejam pon aku da ngntok tahap gaban..
ni lak 6 jam konfem maty kering aku..
hahhaha

so korang.. doakan aku x fail k..
kalo aku fail tuh sume perlukan fulus...huhuhu

p/s : aku bosan giler ni.. housemate aku sumer blk...
aku jer cam org giler kt umah ni..

XOXO EMA

2 comments:

eyna said...

wah mura2.. msa sy dftar ari tuh rm800++..huhuhu. leklok dgr ceramah tuh.hehe

ema said...

eyna.. mmg murah kn?
eee malas nyer nk g dgr cramah..
tido leh kn? huhuhu